AGENDA (handiago HEMEN)

castellano materiales

Teknologia baliabideak

BARROKOKO ERREKREAZIOAK

3Ako ikasleek, Barrokoko ezaugarriak eta autoreak hobeto ezagutzeko, hainbat arte-lanen errekreazioak egin zituzten , haien sormena bikain erabiliz etxean izan ziren bitartean. Hurrengo bideoan lan horietako batzuk daude ikusgai.

Jardun EZ PRESENTZIALEAN jarraitu beharreko LAN PROGRAMA

MATEMATIKA EGUNA

Martxoak , 14 Matematika eguna ospatzen da eta hori dela eta bideo bat aurkezten dizuegu. 2DBHko ikasleak hirigintzan ari izan dira azkenengo bi hilabetetan eta hauek dira eurek sortutako maketak non matematika, artea eta diseinua bat egiten duten.

Martxoak 8

m8

Euskal Eskola Publikoaz Harro!

OTSAILAK 11.

Emakume eta neskato zientzialarien nazioarteko eguna.

Maite Blanco, ikasle ohia eta biologoa, gure ikastetxera etorri da hitzaldi bat ematera. Bere kasketen eta bere formazioaren ibilbidea zein izan den azaldu digu; horrekin batera emakumeek zein unibertsitatean zein ikerketa munduan duten presentziaren inguruko estatistika batzuk partekatu ditu gurekin.
Eskerrak ematen dizkiogu batetik, gurekin bere ezagutzak partekatzeagatik eta bestetik, emakumeek zientzian duten garrantzia goraipatzeagatik.

EGUTEGIA 2020-2021

Familientzako orientabideak