AGENDA (handiago HEMEN)

castellano materiales

Teknologia baliabideak

BARROKOKO ERREKREAZIOAK

3Ako ikasleek, Barrokoko ezaugarriak eta autoreak hobeto ezagutzeko, hainbat arte-lanen errekreazioak egin zituzten , haien sormena bikain erabiliz etxean izan ziren bitartean. Hurrengo bideoan lan horietako batzuk daude ikusgai.

Jardun EZ PRESENTZIALEAN jarraitu beharreko LAN PROGRAMA

MATEMATIKA EGUNA

Martxoak , 14 Matematika eguna ospatzen da eta hori dela eta bideo bat aurkezten dizuegu. 2DBHko ikasleak hirigintzan ari izan dira azkenengo bi hilabetetan eta hauek dira eurek sortutako maketak non matematika, artea eta diseinua bat egiten duten.

Martxoak 8

m8

Euskal Eskola Publikoaz Harro!

OTSAILAK 11.

Emakume eta neskato zientzialarien nazioarteko eguna.

Maite Blanco, ikasle ohia eta biologoa, gure ikastetxera etorri da hitzaldi bat ematera. Bere kasketen eta bere formazioaren ibilbidea zein izan den azaldu digu; horrekin batera emakumeek zein unibertsitatean zein ikerketa munduan duten presentziaren inguruko estatistika batzuk partekatu ditu gurekin.
Eskerrak ematen dizkiogu batetik, gurekin bere ezagutzak partekatzeagatik eta bestetik, emakumeek zientzian duten garrantzia goraipatzeagatik.

16.Elkartasun Karabana

Errefuxiatu saharauien kanpalekuetara, 2019ko abenduan guk geuk, eskuan, eraman behar genuen laguntza, 16.Elkartasun Karabanan bidaliko dugu. Eskerrik asko lagundu diguzuen guztioi!!

16.Elkartasun Karabanan

SORMENing Belaunaldi Artean 19-20

ORTUKO PRODUKTUAK

Irailean landatutako porruak, astelehenean, urtarrilaren 27an,  batu eta jarraian sukaldean prestatu genituen. Ondoren bazkaldu eta zikloa ixteko, hondakin organikoak konpostontzira eraman genituen.

ortuko produktuak ortuko produktuak

F4F TALDEA

Guk, F4F (Fridays for futture) taldeak, aurkezpen bat egin genuen pasa den ostiralean, urtarrilak 17, itsasoetako plastikoa batzeko flotagailu bati buruz.
Honen helburua, hurrengo 5 urteetan itsasoan dagoen plastikoaren %50a batzea da.

ANBOTOPEKO ELKARTEA

Ingurumen batzordean aipatu bezala, Anboteopeko elkarteak denda zabaldu du herrian. Bertoko produktuak erosteko aukera izango da, eskualdeko ekonomia sustatzeko eta beraz, eredu jasangarria aurrera eramateko. Inguruko ekoizleen bizimodua mantentzen lagunduko du ere eta bazkide izateko aukera dago.

anbotopeko elkartea

LEHENENGO LITERATUR LEHIAKETA

Aurten lehenengo Literatur lehiaketa antolatu dugu ikastetxean eta 19 testu jaso ditugu. Denak maila handikoak eta gai desberdinak jorratuz.
Poesiako irabazleak Maddi Eriz eta Aya El Khomsi 1. zikloan eta Sabin Etxebarria 2. zikloan izan dira.
Prosan berriz, 1. zikloko irabazlea Gorka Basoa izan da eta 2. zikloan Oihana Blanco.

Eskerrik asko parte hartu duzun idazle guztiei!

GABONAK 2019

Abenduaren 20an Gabonetako jaialdia ospatu genuen institutuan. Kirola praktikatzeaz aparte krepe eta tortilla lehiaketa batean parte hartu zuten ikasleek. Horren ostean, 4.DBHkoek antolaturiko jaialdiaz gozatzeko aukera izan genuen.
Hasiera ezin hobea eman genien Gabonetako oporrei!

SAHARA 2019ko ABENDUA

2019ko abenduan saharauien kanpalekuetara ELKARTASUN BIDAIA egitea aurreikusita geneukan. Azkenean ez ginen joan eta zergatiak jakin nahi badituzu, egizu KLIK eta Elorrio Institutuko DBH 4ko ikasleek sortutako azalpena ikusiko duzu. Ikasle hauen lanari eta ekinari esker, Elorrio Institutuko ikasle guztiek Mendebaldeko Saharari buruz eta baita errefuxiatu saharauien kanpalekuei buruz ere informazio jaso dute.

Familientzako orientabideak

FAMILIEN ZALANTZAK ARGITZEN