AGENDA (handiago HEMEN)

Europako Gizarte Funtsa

Teknologia baliabideak

Habitat eguna 2021-10-07

Gaur institutuko ikaslego eta irakaslegoak argazkia atera dugu Habitataren egunaren alde egiteko. Aurreko astean geletan AG2030aren “Garapen iraunkorreko helburuak” aurtengo gaia aurkeztu genuen eta konpromisoak sinatu ondoren, sentsibilizazio ekintza honekin jarraitu dugu.

Habitat eguna 2021-10-07

Mikroskopia ariketak

Normaltasunera itzultzen ari garenaren seinale! DBH4ko ikasleak laborategian aritu dira landare zelulak eta animalia zelulak behatzen eta oinarrizko praktikak egiten mikroskopioekin.

Mikroskopia ariketak

Boc'n'roll

Urtero bezala lehen mailako ikasleei Boc´n´rollak banatu dizkiegu. AG2030 proiektuaren barruan gure lehen sentsibilizazio ekintza izan da. Helburua plastikoen eta aluminio paperaren erabilera ahalik eta gehien murriztea da.
Erabil ezazue!

AG2030. 20-21 IKASTURTEAN EGINDAKO LANA

ZIENTZA AZOKA 2021

2021 Zientzia azokan Sari Nagusietako bat lortu dugu!

OXYCILIN taldeak Galiciencian parte hartzeko akreditazioa eskuratu du Osasun arloko sari onena lortzeagatik. Zorionak egindako lanarengatik!!!

ORTUAN

DBH4ko ikasleak piperrak landatzen ibili dira, gure hazietatik lortutako landareak dira. Ia udan uzta oparoa izaten dugun!

PEÑAS NEGRAS IRTEERA

DBH3ko ikasleek Bizkaiko Meatzaldean dagoen eskualde hau bisitatu zuten, garai batean meatzariek nolako bizi baldintzetan lan egiten zuten ezagutzeko eta beste aldetik, paisaiak jasan dituen eraldaketak behatzeko.

VALDEREJORA IRTEERA

Ikasturte honetan ez da egon ekintza osagarri asko egiteko aukerarik baina amaiera emateko, Valderejo Parke naturala bisitatzeko tarte bat hartu dugu. Bertan ekosistema atlantikoa eta mediterraniarra hurbiletik ezagutu ahal izan ditugu eta gainera, eguraldia lagun izan genuen.

DISZIPLINARTEKO PROIEKTUA 3A ETA 3B

Elorrio institutuan arloen arteko proiektuak burut dira. Maila bakoitzean bat. Hau DBH3ko ikasleekin egindakoa da: Leonardo Da Vinci.

IRABAZI DUGU!

Maiatzaren 21ean EGIN eta EKIN-eko SARI BANAKETA izan zen eta gure ikasle talde batek irabazi zuen 1. SARIA!

Ekitaldia online egin zen, eta guk guztiok arretaz jarraitu genuen, asmakizunen modalitateko lehen saria irabazi zuen proiektuaren izena entzuteko unea iritsi zen arte, orduan.. bat-batean aurkezleak esan zuen "Aspimask - Elorrio BHI!!"

Zorionak Ilias, Haizea, Iñigo eta Jasone, lan bikaina egin duzue!

SEGURTASUNA SAREAN

Maiatzaren 20an Ertzaintza etorri zen ikastetxera 2. eta 3. mailakoei internetaren eta sareen erabilera txarraren arriskuei buruzko hitzaldia ematera

MAITZAK 17

LGTBIQ + FOBIAREN KONTRAKO NAZIOARTEKO EGUNA

Maiatzaren 17an, zinta jarrita, argazki hauek atera genituen geletan eta aurretik egindako leloekin Berdingune txokoa apaindu genuen. Astean zehar gaia tutoritzan landu zen eta "Craft"-eko ikasleek lorak egin zituzten.

Eskerrik asko guztiei.

UDAL FOROA

Maiatzaren 11n udal foroa burutu zen on line. Gure ikastetxeko Xane, Uri eta Unaik parte hartu zuten. Bertan institutuan egindako ekintzak azaldu eta eskola arteko foroan ateratako ideiak eta proposamenak helarazi zizkieten udal agintariei.

Elorrio BHI on Twitter

ESKOLA ARTEKO FOROA ETA CONFINTAREN PRESTAKETA

Maiatzaren 4an eskola arteko foroa burutu da on line. Gure ikastetxeko Xane, Uri eta Unaik parte hartu dute, eta udal fororako proposamenak eta ideiak landu dituzte.

Aldi berean Euskadiko Confintean ekoliderra izango den Salmak formazioa burutu du egun horretarako prest egoteko.

Eskerrik asko guztiei.

CONFINTeko BIDEOA - 2021

MANKOMUNITATEKO TAILERRA

Apirilaren 13 eta 16an 1B taldeko ikasleek ekonomia zirkularrari buruzko tailerra burutu zuten Mankomunitateak antolatuta. Lehenengo enkesta batzuk egin zituzten herritarren artean gaiari buruz informazio lortzeko eta ondoren denda batzuetan jarraitu zuten galdeketa egiten. Ondorioak gelan bateratu eta proposamenak eskola arteko forora eramatea da helburua.

INSTITUTUKO CONFINTA

Apirilarenn 15ean, IRAES eta Agenda 2030 taldeko ikasleek gidatuta, institutuko Confinta burutu genuen Coliseumean. 1. eta 2. Mailako ikasleek hartu zuten parte, klima aldaketa eta zehatzago, deforestazioa gaia zela. Galdera batzuk planteatu genizkien, hausnarketarako tartea itxi eta ondoren euren ideia eta proposamenak batu genituen. Orain helburua, hauek Euskadiko Confintera eramatea da, ekainean on line burutuko dena

IRAES TALDEA ESKOLAKO CONFINTA PRESTATZEN

Apirilaren 15ean Eskolako Confinta egingo dugu Coliseumean. Bertan IRAES taldeak lagunduta, DBH1 eta DBH2ko ikasleek Aldaketa klimatikoari buruz.

MARTXOAK 8

"Nork zaintzen du? Jar dezagun agerian. Egin dezagun dagokiguna"

Aurtengo Martxoaren 8ko kanpainak, zaintzak ikusarazteko, baloratzeko eta gizarte osoaren artean banatzeko deia egiten du.

Gure ikastetxean ere deialdi honekin bat egiten dugu. Arlo desberdinetan hain bat lan burutu dira eta 8an bertan, morez jantzita etorri gara eta zinta morea jarrita, argazki batzuk egin ditugu.

Ordutegia 21-22

Egutegia 21-22