AGENDA (handiago HEMEN)

castellano materiales

Teknologia baliabideak

FAMILIENTZAT BILERAK

2020-21 ikasturte berezi honen aurrean familiekin bilerak egiteko modua moldatu behar dugu COVID-19  kontingentzia planari jarraituz.

Maila bakoitzean FAMILIENTZAKO bi bilera egin behar ditugu 30eko aforoa zaintzeko egin behar ditugu 30eko aforoa zaintzeko.

OHARRAK:

1. Ikasle bakoitzeko pertsona bakarra etortzea eskatzen da, bestela aforoa ezin dugu errespetatu. Sartzerakoan hidrogela izango duzue eskuak garbitzeko eta arauari jarraituz maskara derrigorrezkoa da.

2. Norbaitek ezarritako egun eta orduetan ezin badu etorri , informazioa emailez edo eta EINIKAz jasoko du. (EINIKA zabalduko da irailaren 4an))

Hurrengo estekan EGUNAK eta ORDUAK

3. eta 4. DBH, AURKEZPEN EGUNEAN ALDAKETAK!!

Familia agurgarria,

2020-21 ikasturteko aurkezpenean aldaketak izango dira 3. eta 4. mailako ikasleentzat.

AURKEZPEN EGUNA

MAILA/AK

ORDUA

SARRERA

IRAILAREN 15ean

3 DBH

08:30etan

eraikinaren ezkerreko atetik

(betiko sarrera)

4. DBH

Zalantzarik izanez gero gure ikastetxeko telefonora deitu 944280138 .

Elorrio DBHko  zuzendaritza taldea

2020-2021 ikasturteri ONGI ETORRIA

Lehenik eta behin ikasturte berri honen hasieran eta lerro hauek aprobetxatuz ezin utsi aipatu gabe bizi dugun egoera berezi hau. COVID-19ren eraginez aurreko ikasturtea ez ohiko moduan bukatu bazen ere, ikasturte berri honi ez ohiko moduan ere hasiera emango diogu. Normaltasun itxura ematen saiatu arren aurreikusi behar izan ditugu hiru agertoki (aurrez-aurrekoa, mixtoa eta konfinamendua). Dena ondo badoa lehen agertokian geratuko gara eta babes neurriekin aurrez aurreko klaseak emateko aukera izango dugu.

Ez dut ahaztu nahi zenbait familiatan CORONAVIRUSA dela eta eman diren egoera latzen aurrean gure elkartasuna agertzeko.

Hezkuntza komunitate osoari zabaltzen diogu ongi etorria: ikasle, irakasle, familia eta langile ez dozenteei.

Aurreko ikasturteetan lez ikastetxeak konpromisoa hartuta duen hainbat proiektutan lan egiteko asmoa agertzen du. Denak ere ardatz estrategikoei erantzuteko dira: ikasleen aniztasunari erantzuteko, elkarbizitza edo bizikidetzari lotutakoak, komunitatea osatzen dugun partaideen komunikazioa eta partaidetza indartzeko, zientziak eta emakumeen papera beraiekin lotura sendotzeko, hizkuntzak indartzeko eta ebaluazioaren garrantziari lotutakoak kontuan izango ditugu.

Hori guztia kontuan hartuta, azken xedea gure ikasleen arrakasta pertsonala eta akademikoa lortzea da eta beti ere, zerbitzu publikoa garen heinean, irakaskuntza publikoaren kalitatea hobetzen joateko asmoa agertzen dugu.

Gogoratu aurkezpen eguna irailaren 8an, asteartean, izango dela. Ordurarte ondo izan eta indarrak berrituta ekarri ikasturte berri honi aurre egiteko, auto-babeserako neurriak ahaztu gabe.

Web orri honetan zelan egingo den sarrera azaltzen da.

Eskerrik asko. Denon iradokizunak jasotzeko prest gaude.

Agurtzane Berriozabal
Elorrio Institutuko zuzendaria

BARROKOKO ERREKREAZIOAK

3Ako ikasleek, Barrokoko ezaugarriak eta autoreak hobeto ezagutzeko, hainbat arte-lanen errekreazioak egin zituzten , haien sormena bikain erabiliz etxean izan ziren bitartean. Hurrengo bideoan lan horietako batzuk daude ikusgai.

Jardun EZ PRESENTZIALEAN jarraitu beharreko LAN PROGRAMA

MATEMATIKA EGUNA

Martxoak , 14 Matematika eguna ospatzen da eta hori dela eta bideo bat aurkezten dizuegu. 2DBHko ikasleak hirigintzan ari izan dira azkenengo bi hilabetetan eta hauek dira eurek sortutako maketak non matematika, artea eta diseinua bat egiten duten.

Martxoak 8

m8

Euskal Eskola Publikoaz Harro!

OTSAILAK 11.

Emakume eta neskato zientzialarien nazioarteko eguna.

Maite Blanco, ikasle ohia eta biologoa, gure ikastetxera etorri da hitzaldi bat ematera. Bere kasketen eta bere formazioaren ibilbidea zein izan den azaldu digu; horrekin batera emakumeek zein unibertsitatean zein ikerketa munduan duten presentziaren inguruko estatistika batzuk partekatu ditu gurekin.
Eskerrak ematen dizkiogu batetik, gurekin bere ezagutzak partekatzeagatik eta bestetik, emakumeek zientzian duten garrantzia goraipatzeagatik.

COVID-19aren AURREAN

EGUTEGIA 2020-2021